Arbeidssted: Nydalen, Oslo eller Jessheim
Som Lønnsansvarlig vil du få hovedansvar for lønnskjøring fra A til Å for din egen kundeportefølje. Rollen gir deg også muligheten til å fordype deg i et spennende og stadig utviklende fagområde.
Hos oss blir du en del av et meningsfylt arbeidsmiljø der du bidrar til å utvikle norsk næringsliv gjennom solid rådgivning til mellomstore og store bedrifter på Østlandet. Vi tilbyr en utfordrende og variert rolle med stor grad av fleksibilitet, tillit og muligheten til å påvirke både din egen hverdag og avdelingens utvikling.
Arbeidsoppgaver:
- Lønnsarbeid på egen kundeportefølje
- Kontroll og oppfølging av timer, reiseregninger og fravær
- Rådgivning innen lønn og HR, samt avstemming og rapportering
- Import av filer for utbetaling og håndtering av sykepengerefusjoner
- Tett samarbeid med kunder og kollegaer
Vi ser etter deg som:
- Har en strukturert og løsningsorientert tilnærming, kombinert med sterke kommunikasjonsferdigheter
- Har interesse for hvordan teknologi kan effektivisere og forenkle prosesser
- Har erfaring fra lønnsarbeid i byrå eller in-house
Og du? Vi vet at ingen kan alt! Så lenge du har erfaring med lønn og lyst til å jobbe i ECIT Intunor, ønsker vi å bli kjent med deg! Søk på stillingen ved å fylle ut dette enkle skjemaet.